Hej alle sammen! Så blev det tirsdag, og jeg er klar med endnu et rådgivningsblogindlæg. Det skal handle om en virksomhed, som kan hjælpe dig med at lave en god og grundig kundetilfredshedsundersøgelse i dag. Læs med.
Vi taler om kundetilfredshedsundersøgelse her på bloggen
Jeg vil tale om rådgivning i dag her på bloggen. Det skal nemlig handle om kundetilfredshedsundersøgelse i dag her på bloggen. Jeg vil nemlig tale om, hvordan du kan få virkelig tilfredse kunder og hvordan du kan måle, hvor tilfredse dine kunder er. Det kan være, at der er nogen af jer, som har en butik eller en restaurant, hvor I dagligt har kunder. Så ved du sikkert allerede en del om kunderservice og salg. Jeg har ikke en butik, men jeg går meget op i dette, fordi jeg har arbejdet med disse undersøgelser i mange år. Det er utroligt vigtigt at kunne give den rigtige service, hvis du vil opnå gode salg i din forretning. Det er nemlig servicen som kan skubbe til køb. Og flere køb. Og god omtale, som igen fører til køb. Derfor, at det er godt at lave kundetilfredshedsundersøgelse engang imellem. Så lad os tale mere om det. Hvem skal vi så tale om i dag? Den virksomhed, som jeg vil tale om i dag har mange års erfaring og de laver faktisk disse undersøgelse flere gange om måneden for mange forskellige slags butikker.
Det er en grundig undersøgelse, som du kan bruge bagefter
Dette er ikke en kundetilfredshedsundersøgelse, som du bare står og kigger forvirret på bagefter. Det er en undersøgelse, som du kan bruge strategisk og lære fra. Den er nem at forstå, den kigger på mange facetter af kunderejsen og det er virkelig fed læsning. Det er ikke alle undersøgelser som er lige så gode og grundige, men den de laver i dette firma er alle pengene værd. Så du bør virkelig overveje, at investere i denne undersøgelse. Hvordan laver de undersøgelsen af kundernes tilfredshed? Det kan være de sender en mystery-shopper ud til din forretning. Det kan også være, at de komme ud og står foran jeres forretning, og stiller spørgsmål til kunderne. Der er mange måder at lave kundeundersøgelser på, og tjekke om der er god eller dårlig service i din forretning. Det kan også være bestemte ting, som bare ikke holder, og andre ting som er tip top.
Læs også mere her. God dag derude!